Keresés a webhelyen
Szolgáltatásaink
Termékeink
Fogalomtár
Szavazás
Hírlevél
INFO
Számláló
258554 látogató 2 jelenlegi látogató
|
Alcatel-Lucent - PIMphony (CTI)
Alcatel-Lucent PIMphony CTI alkalmazás
Információkérés, megrendelés
Az alközponti rendszer részét képező, az alközpontba beépített CTI szerverrel együttműködő ALCATEL PIMphony CTI kliens Basic, Pro, Team, és Attendant változatban telepíthető. A PIMphony Basic kliens használata ingyenes, a Pro, Team és Attendant verziót 60 napos kipróbálási idő után licencelni kell. 
CTI kliens-szerver architektura A BASIC szolgáltatásai: - Teljeskörű híváskezelés PC-ről (híváskezdeményezés és -fogadás, hívásátadás, hívástartás, konferenciahívás, visszahívás) - egérkattintással
- A rendszerkészülékek kihangosítása hívás, illetve hívásfogadás esetén
- Copy-Paste és Drag-and-Drop híváskezdeményezési módok
- A hívásfolyamat megjelenítése a képernyőn jól érthető ikonok segítségével
- Központi híváslista-hozzáférés, visszahívás vagy újrahívás a híváslistából
- 15 virtuális programozható gomb közvetlen tárcsázásra, hívásátirányításra, hívásátvételre és átadásra, stb.
- 3 grafikus megjelenési mód: ablak, sáv, vagy ikon állapot
A PRO többletszolgáltatásai: Név szerinti hívás az alközponti telefonkönyvben, illetve MS Outlook, Lotus Notes, MS Business Card Manager, MS Access, Act!, Goldmine névjegyalbumban szereplő bejegyzések alapján MS Outlook, Lotus Notes, MS Business Card Manager, MS Access, Act!, Goldmine névjegy megjelenítése felbukkanó (pop-up) ablakban a névjegyalbumban szereplő partnerek esetében Beszélgetésrögzítés a felhasználó saját hangpostafiókjába - egérkattintással Értesítés hangposta-üzenetek érkezéséről és nem fogadott hívásokról Hangposta-üzenetek kezelése (meghallgatása, törlése, továbbítása stb.) a PC-ről, az üzenetek adatainak (küldő, beérkezés ideje, stb.) vizuális megjelenítésével
A TEAM többletszolgáltatásai: Az összes alközponti mellék állapotának folyamatos megjelenítése csoportok szerinti bontásban a felügyeleti nézetben 8 bejövő hívás egyidejű megjelenítése, a folyamatban levő és sorban álló hívások adatainak megjelenítése a kezelői ablakban A megválaszolt és meg nem válaszolt, valamint továbbkapcsolt hívásokra, és az átlagos várakozási időre vonatkozó statisztikák készítése
Az ATTENDANT többletszolgáltatásai: Az IP hálózatba kötött Alcatel alközpontok összes mellékére vonatkozóan az alközponti mellékek állapotának folyamatos megjelenítése csoportok szerinti bontásban a több telephelyes felügyelet segítségével Az IP hálózatba kötött Alcatel alközpontok összes mellékére vonatkozóan a felhasználói adatok, készülékek, jogosultságok központi menedzselése (név és jelszó átírása, telefonszám és email-cím átírása, hívásjogosultság módosítása, készülék tiltása/feloldása, átirányítás törlése/beállítása) Hozzáférés az IP hálózatba kötött Alcatel alközpontok központi telefonkönyvéhe
Létrehozás dátuma: 2008/03/18 @ 10:07
Utolsó frissítés: 2011/06/15 @ 12:08
Kategória: Alcatel-Lucent
Az oldal megtekintve: 4423 alkalommal
Előnézet
Lap nyomtatása
| |