Keresés a webhelyen




Szolgáltatásaink

Bezár Bérlet

Bezár Telepítés

Bezár Értékesítés

Bezár Garancia

Bezár Fenntartás

Bezár Társvállakozásunk

Termékeink

Bezár Panasonic telefonközpont

Bezár Aastra (Ericsson)

Bezár Alcatel-Lucent

Bezár 3CX VOIP telefonközpont

Bezár VoIP telefonközpont

Bezár Alközpont kiegészítők

Bezár Hálózatok

Bezár Használt berendezések

Bezár Biztonság technika

Bezár Videó megoldások

Fogalomtár
arrowright.gif Telefonközpont

arrowright.gif ISDN

arrowright.gif IP, VoIP

arrowright.gif UTP, FTP

Szavazás
Érdekelné-e önt, a video e-mail, video konferencia, video streaming hardveres beruházás nélkül?
 
Igen, használom is
Igen, szándékozom használni
Igen, de egyenlőre nem szeretném használni
Nem, de érdekelne
Nem, nem is érdekel
Eredmények
Hírlevél
Ha híreket kíván kapni erről a webhelyről, fontolja meg a feliratkozást a hírlevélre.
Feliratkozás
Leiratkozás
7 Megrendelő
INFO
studio2001 Üzleti Kommunikációs Rendszerház
right.gif Kapcsolat
right.gif Cégünkről
right.gif Referenciáink
minus.gif ISO minőségbiztosítás
right.gif Minőségpolitika
right.gif Tanusítvány
right.gif ISO 9001:2001

Információ, ajánlatkérés:

right.gif info_kukac_studio2001.hu levél

Tel:+36(1)470-2040

Fax:+36(1)470-2041

!

!
Számláló

 243186 látogató

 1 jelenlegi látogató

Alcatel-Lucent - PIMphony (CTI)

Alcatel-Lucent PIMphony CTI alkalmazás


Alcatel-Lucent PIMphony kliens

 

right.gif Információkérés, megrendelés

 

Az alközponti rendszer részét képező, az alközpontba beépített CTI szerverrel együttműködő ALCATEL PIMphony CTI kliens Basic, Pro, Team, és Attendant változatban telepíthető. A PIMphony Basic kliens használata ingyenes, a Pro, Team és Attendant verziót 60 napos kipróbálási idő után licencelni kell.
 
 

PIMphony layout

 CTI kliens-szerver architektura

A BASIC szolgáltatásai:

  • Teljeskörű híváskezelés PC-ről (híváskezdeményezés és -fogadás, hívásátadás, hívástartás, konferenciahívás, visszahívás) - egérkattintással
  • A rendszerkészülékek kihangosítása hívás, illetve hívásfogadás esetén
  • Copy-Paste és Drag-and-Drop híváskezdeményezési módok
  • A hívásfolyamat megjelenítése a képernyőn jól érthető ikonok segítségével
  • Központi híváslista-hozzáférés, visszahívás vagy újrahívás a híváslistából
  • 15 virtuális programozható gomb közvetlen tárcsázásra, hívásátirányításra, hívásátvételre és átadásra, stb.
  • 3 grafikus megjelenési mód: ablak, sáv, vagy ikon állapot

 

A PRO többletszolgáltatásai:

  • Név szerinti hívás az alközponti telefonkönyvben, illetve MS Outlook, Lotus Notes, MS Business Card Manager, MS Access, Act!, Goldmine névjegyalbumban szereplő bejegyzések alapján
  • MS Outlook, Lotus Notes, MS Business Card Manager, MS Access, Act!, Goldmine névjegy megjelenítése felbukkanó (pop-up) ablakban a névjegyalbumban szereplő partnerek esetében
  • Beszélgetésrögzítés a felhasználó saját hangpostafiókjába - egérkattintással
  • Értesítés hangposta-üzenetek érkezéséről és nem fogadott hívásokról
  • Hangposta-üzenetek kezelése (meghallgatása, törlése, továbbítása stb.) a PC-ről, az üzenetek adatainak (küldő, beérkezés ideje, stb.) vizuális megjelenítésével

 

A TEAM többletszolgáltatásai:

  • Az összes alközponti mellék állapotának folyamatos megjelenítése csoportok szerinti bontásban a felügyeleti nézetben
  • 8 bejövő hívás egyidejű megjelenítése, a folyamatban levő és sorban álló hívások adatainak megjelenítése a kezelői ablakban
  • A megválaszolt és meg nem válaszolt, valamint továbbkapcsolt hívásokra, és az átlagos várakozási időre vonatkozó statisztikák készítése

 

Az ATTENDANT többletszolgáltatásai:
  • Az IP hálózatba kötött Alcatel alközpontok összes mellékére vonatkozóan az alközponti mellékek állapotának folyamatos megjelenítése csoportok szerinti bontásban a több telephelyes felügyelet segítségével
  • Az IP hálózatba kötött Alcatel alközpontok összes mellékére vonatkozóan a felhasználói adatok, készülékek, jogosultságok központi menedzselése (név és jelszó átírása, telefonszám és email-cím átírása, hívásjogosultság módosítása, készülék tiltása/feloldása, átirányítás törlése/beállítása)
  • Hozzáférés az IP hálózatba kötött Alcatel alközpontok központi telefonkönyvéhe

 

Alcatel_Lucent_logo.png 

 



Létrehozás dátuma: 2008/03/18 @ 10:07
Utolsó frissítés: 2011/06/15 @ 12:08
Kategória: Alcatel-Lucent
Az oldal megtekintve: 4289 alkalommal


Előnézet Előnézet     Lap nyomtatása Lap nyomtatása

Partnereink

Panasonicaastra-logo.jpgAlcatel-Lucent3CX IP PBX avaya-logo.jpg

lábléc info

st2001_5.gif

H 1161 Budapest, Rigó u. 40

Telefon: +36 (1) 470-2040

Fax: +36 (1) 470-2041

E-mail: info@studio2001.hu

 

 

Fórum

^ Lap tetejére ^