Keresés a webhelyen
Szolgáltatásaink
Termékeink
Fogalomtár
Szavazás
INFO
|
Panasonic telefonközpont - Phone Assistant (CTI)
Panasonic Pnone Assistant CTI server-kliens alkalmazások
Információkérés, megrendelés
A Panasonic Phone Assistant alkalmazások segítségével integrált rendszerbe foghatók a telekommunikációs és irodai számítástechnikai rendszerek. Ezen alkalmazások a felhasználók kiszolgálásán túl, egyszerű WEB-alapú alközpont távmenedzselési lehetőséget nyújtanak a rendszergazdák részére. A Panasonic Phone Assistant szoftvercsomag részei: PA Services és PA Server, PA Manager, PA Client. 
A rendszer elemeit és azok összekapcsolását a fenti ábra szemlélteti. PA Server és PA Services

E két alkalmazás teremt kapcsolatot az alközpont CTI portja és a CTI kliensek között USB (néhány kliens) vagy ethernet csatlakozáson keresztül, VPN segítségével távoli működés, IP Softphone támogatás, A PA Server és PA Services ingyenes szoftver, szabadon használható, Web alapú licenszelés, a csatlakoztatható kliensek számát megvásárolható licensz határozza meg, A felhasználói adatokat SQL adatbázis segítségével tárolják,
PA Manager 
Ingyenesen használható, licenszet nem igényel, TCP porton keresztül elérhető webserver alkalmazás, CTI felhasználók (kliensek) kezelése, Új felhasználók értesítése szabadon szerkeszthető e-mailben (pl. Quick guide), Alapvető alközponti funkciók (mellékállomások beállítása, közös gyors- és rövidített hívószámok, automata kezelő, üzemmódok) webmenedzsmentje, Alközponti hibaüzenetek kézbesítése a rendszerfelelős részére e-mailben, Saját mellékállomás webes beállítása, Felhasználói jogosultságok kiosztása, administrator, supervisor.
PA Client

Phone Assistant Pro, licensz köteles, teljes funkcionalitás, Phone Assistant Express, ingyenes, korlátozott lehetőségekkel, Phone Assistant Supervisor Express/Pro, korlátozott/teljes mellék felügyeleti szoftver, Hozzárendelhető mellékprofilok, hívásátirányítás, hívásfogadás elutasítás, Mellékállomások teljes vezérlése a szoftverrel, popup híváskezelés, Microsoft ® Outlook integráció, IP kamera integráció, maximum 4 eszközig, Hívásnaplók, bejövő, kimenő, nem fogadott, Kontaktlista rugalmas kezelése.
Létrehozás dátuma: 2004/12/06 @ 04:00
Utolsó frissítés: 2011/11/17 @ 10:00
Kategória: Panasonic telefonközpont
Az oldal megtekintve: 4863 alkalommal
Előnézet
Lap nyomtatása
| |