Keresés a webhelyen




Szolgáltatásaink

Bezár Bérlet

Bezár Telepítés

Bezár Értékesítés

Bezár Garancia

Bezár Fenntartás

Bezár Társvállakozásunk

Termékeink

Bezár Panasonic telefonközpont

Bezár Aastra (Ericsson)

Bezár Alcatel-Lucent

Bezár 3CX VOIP telefonközpont

Bezár VoIP telefonközpont

Bezár Alközpont kiegészítők

Bezár Hálózatok

Bezár Használt berendezések

Bezár Biztonság technika

Bezár Videó megoldások

Fogalomtár
arrowright.gif Telefonközpont

arrowright.gif ISDN

arrowright.gif IP, VoIP

arrowright.gif UTP, FTP

Szavazás
Érdekelné-e önt, a video e-mail, video konferencia, video streaming hardveres beruházás nélkül?
 
Igen, használom is
Igen, szándékozom használni
Igen, de egyenlőre nem szeretném használni
Nem, de érdekelne
Nem, nem is érdekel
Eredmények
Hírlevél
Ha híreket kíván kapni erről a webhelyről, fontolja meg a feliratkozást a hírlevélre.
Feliratkozás
Leiratkozás
7 Megrendelő
INFO
studio2001 Üzleti Kommunikációs Rendszerház
right.gif Kapcsolat
right.gif Cégünkről
right.gif Referenciáink
minus.gif ISO minőségbiztosítás
right.gif Minőségpolitika
right.gif Tanusítvány
right.gif ISO 9001:2001

Információ, ajánlatkérés:

right.gif info_kukac_studio2001.hu levél

Tel:+36(1)470-2040

Fax:+36(1)470-2041

!

!
Számláló

 234519 látogató

 4 jelenlegi látogató

Alcatel-Lucent - OmniPCX Office

Alcatel-Lucent OmniPCX Office telfonközpont

 

alcatel_lucent_oxo.jpg 

 

right.gif Információkérés, megrendelés

  

Az Alcatel-Lucent Európa piacvezető üzleti telefónia megoldás szállítója, amely a kontinens legnagyobb installált bázisával rendelkezik. A 100%-os Alcatel tulajdonban levő Genesys call centertechnológiájának integrálása, valamint a 2006-ban megvalósult Alcatel-Lucent egyesülés révén a vállalat vezető pozíciót szerzett a Contact Centerek és Voice Portal megoldások, valamint a hálózati menedzsment és biztonsági megoldások terén is.
Az OmniPCX Office egy kis és közepes méretű vállalatok, intézmények számára kifejlesztett, 200 mellékig bővíthető, csúcstechnológiájú, Linux alapú alközponti rendszer, amely évek óta piacvezető az európai SMB szegmensben.
 
 
Az Alcatel-Lucent OmniPCX Office főbb telefonos szolgáltatásai: 
  • ISDN alapszolgáltatások: hívószámkijelzés, számtovábbítás, stb.
  • Hívószámfogadás analóg fővonalon, hívószámkijelzés analóg melléken
  • Közvetlen mellékbeválasztás (DISA) analóg fővonalak esetében
  • Közvetlen hívószámok (DDI számok) használata ISDN fővonalak esetében
  • Mellékbeválasztás (automata kezelőn keresztül) ISDN fővonalak esetében
  • 4 - 8 féle céges üdvözlőszöveg feltöltése .wav fájl formájában
  • 2 - 10 percnyi egyedi tartászene feltöltése .wav fájl formájában
  • 2 - 4 különböző rendszernyelv egyidejű használatának lehetősége
  • Hívásátadás mellékre, külső számra, hangpostára, hívásátvétel mellékről
  • Főnök-titkári rendszerek hívásszűrési és szelektív hívásszűrési lehetőséggel
  • 3 - 6 fős konferenciabeszélgetés tetszőleges mellék vagy külső szám bevonásával
  • Többféle hívásátirányítási lehetőség felkínálása a betelefonáló számára, hangbemondásos menüben, mellékenként és alkalmanként testreszabottan, a személyes asszisztens szolgáltatás segítségével
  • Több készülék (például egy asztali készülék és egy analóg vagy digitális DECT készülék) párhuzamos használata twin set / multi set módban
  • 2 - 8 csatornás, 1 - 200 óra kapacitású integrált hangposta rendszer az összes mellékre, dinamikus kapacitás-használattal
  • Beszélgetésrögzítés lehetősége gombnyomással a saját hangposta-fiókba, a felvételek továbbküldése, archiválása PC-re.
  • Hangposta üzenetek továbbítása e-mailben, csatolt .wav fájl formájában a vállalati e-mail szerveren keresztül a felhasználó saját e-mail postafiókjába az integrált e-mail átjáró segítségével
  • 2 - 8 csatornás, 2 szintű hangbemondásos menürendszer kialakítását lehetővé tevő automata kezelő, menüszintenként 10-10 választási lehetőséggel, .wav fájl formájában feltölthető információs és menüszövegekkel
  • 3000 név és telefonszám eltárolására alkalmas központi telefonkönyv
  • Név szerinti hívás a központi telefonkönyv bejegyzései alapján
  • Rövidített hívószámok használata a központi telefonkönyv bejegyzései alapján
  • 250 PIN-kód kezelésére alkalmas kódrendszer, fejlett jogosultság-kezeléssel
  • Automatikus hívásirányítás (ARS tábla) előhívószám-felismeréssel, a kimenő hívások legkedvezőbb percdíjú szolgáltató felé történő irányítására
  • Különböző hívásirányítási sémák alkalmazása különböző napokon, napszakokban a hívásköltség minimalizálására
  • Voice Guide rendszer (belső hangbemondásos menürendszer) az alközponti szolgáltatások elérésének megkönnyítésére, a szöveges menüvel, programozható gombokkal nem rendelkező analóg készülékek tulajdonosai számára
  • Beépített CTI szerver 25, 75 vagy 200 felhasználói licenccel Alcatel PIMphony (Basic, Pro vagy Team) CTI kliensek kiszolgálására
  • Beépített CTI szerver külső alkalmazások integrálásához max. 500 felhasználói licenccel, TAPI 2.0, TAPI 2.1 és CSTA támogatással
  • Beépített analóg és ISDN modem távkarbantartás, távmenedzselés céljából

 
 
Az Alcatel-Lucent OmniPCX Office főbb hálózatos szolgáltatásai: 

  • Megosztott Internet elérés biztosítása 200 felhasználóig, tűzfallal és DHCP szerverrel, külső routerrel vagy anélkül
  • Proxy szerver és 1.5 Gbyte Internet Cache szerver biztosítása 200 felhasználóig
  • E-mail szerver biztosítása 200 felhasználóig, POP3, IMAP4 és SMTP kompatibilitás
  • 200 Mbyte Intranetes web szerver biztosítása
  • VPN szerver (PPTP, IPSec) biztosítása maximum 50 egyidejű VPN kliens számára
  • „Web Communication Assistant” webes üzenetkezelő felület max. 25 felhasználó számára

 
 

Alcatel_Lucent_logo.png
 


Létrehozás dátuma: 2008/02/16 @ 12:09
Utolsó frissítés: 2011/06/15 @ 12:08
Kategória: Alcatel-Lucent
Az oldal megtekintve: 5511 alkalommal


Előnézet Előnézet     Lap nyomtatása Lap nyomtatása

Partnereink

Panasonicaastra-logo.jpgAlcatel-Lucent3CX IP PBX avaya-logo.jpg

lábléc info

st2001_5.gif

H 1161 Budapest, Rigó u. 40

Telefon: +36 (1) 470-2040

Fax: +36 (1) 470-2041

E-mail: info@studio2001.hu

 

 

Fórum

^ Lap tetejére ^