Alcatel-Lucent OmniPCX Office telfonközpont
Információkérés, megrendelés
Az Alcatel-Lucent Európa piacvezető üzleti telefónia megoldás szállítója, amely a kontinens legnagyobb installált bázisával rendelkezik. A 100%-os Alcatel tulajdonban levő Genesys call centertechnológiájának integrálása, valamint a 2006-ban megvalósult Alcatel-Lucent egyesülés révén a vállalat vezető pozíciót szerzett a Contact Centerek és Voice Portal megoldások, valamint a hálózati menedzsment és biztonsági megoldások terén is.
Az OmniPCX Office egy kis és közepes méretű vállalatok, intézmények számára kifejlesztett, 200 mellékig bővíthető, csúcstechnológiájú, Linux alapú alközponti rendszer, amely évek óta piacvezető az európai SMB szegmensben.
Az Alcatel-Lucent OmniPCX Office főbb telefonos szolgáltatásai:
- ISDN alapszolgáltatások: hívószámkijelzés, számtovábbítás, stb.
- Hívószámfogadás analóg fővonalon, hívószámkijelzés analóg melléken
- Közvetlen mellékbeválasztás (DISA) analóg fővonalak esetében
- Közvetlen hívószámok (DDI számok) használata ISDN fővonalak esetében
- Mellékbeválasztás (automata kezelőn keresztül) ISDN fővonalak esetében
- 4 - 8 féle céges üdvözlőszöveg feltöltése .wav fájl formájában
- 2 - 10 percnyi egyedi tartászene feltöltése .wav fájl formájában
- 2 - 4 különböző rendszernyelv egyidejű használatának lehetősége
- Hívásátadás mellékre, külső számra, hangpostára, hívásátvétel mellékről
- Főnök-titkári rendszerek hívásszűrési és szelektív hívásszűrési lehetőséggel
- 3 - 6 fős konferenciabeszélgetés tetszőleges mellék vagy külső szám bevonásával
- Többféle hívásátirányítási lehetőség felkínálása a betelefonáló számára, hangbemondásos menüben, mellékenként és alkalmanként testreszabottan, a személyes asszisztens szolgáltatás segítségével
Több készülék (például egy asztali készülék és egy analóg vagy digitális DECT készülék) párhuzamos használata twin set / multi set módban
2 - 8 csatornás, 1 - 200 óra kapacitású integrált hangposta rendszer az összes mellékre, dinamikus kapacitás-használattal
Beszélgetésrögzítés lehetősége gombnyomással a saját hangposta-fiókba, a felvételek továbbküldése, archiválása PC-re.
Hangposta üzenetek továbbítása e-mailben, csatolt .wav fájl formájában a vállalati e-mail szerveren keresztül a felhasználó saját e-mail postafiókjába az integrált e-mail átjáró segítségével
2 - 8 csatornás, 2 szintű hangbemondásos menürendszer kialakítását lehetővé tevő automata kezelő, menüszintenként 10-10 választási lehetőséggel, .wav fájl formájában feltölthető információs és menüszövegekkel
3000 név és telefonszám eltárolására alkalmas központi telefonkönyv
Név szerinti hívás a központi telefonkönyv bejegyzései alapján
Rövidített hívószámok használata a központi telefonkönyv bejegyzései alapján
250 PIN-kód kezelésére alkalmas kódrendszer, fejlett jogosultság-kezeléssel
Automatikus hívásirányítás (ARS tábla) előhívószám-felismeréssel, a kimenő hívások legkedvezőbb percdíjú szolgáltató felé történő irányítására
Különböző hívásirányítási sémák alkalmazása különböző napokon, napszakokban a hívásköltség minimalizálására
Voice Guide rendszer (belső hangbemondásos menürendszer) az alközponti szolgáltatások elérésének megkönnyítésére, a szöveges menüvel, programozható gombokkal nem rendelkező analóg készülékek tulajdonosai számára
Beépített CTI szerver 25, 75 vagy 200 felhasználói licenccel Alcatel PIMphony (Basic, Pro vagy Team) CTI kliensek kiszolgálására
Beépített CTI szerver külső alkalmazások integrálásához max. 500 felhasználói licenccel, TAPI 2.0, TAPI 2.1 és CSTA támogatással
Beépített analóg és ISDN modem távkarbantartás, távmenedzselés céljából
Az Alcatel-Lucent OmniPCX Office főbb hálózatos szolgáltatásai:
- Megosztott Internet elérés biztosítása 200 felhasználóig, tűzfallal és DHCP szerverrel, külső routerrel vagy anélkül
- Proxy szerver és 1.5 Gbyte Internet Cache szerver biztosítása 200 felhasználóig
- E-mail szerver biztosítása 200 felhasználóig, POP3, IMAP4 és SMTP kompatibilitás
- 200 Mbyte Intranetes web szerver biztosítása
- VPN szerver (PPTP, IPSec) biztosítása maximum 50 egyidejű VPN kliens számára
- „Web Communication Assistant” webes üzenetkezelő felület max. 25 felhasználó számára
