Keresés a webhelyen
Szolgáltatásaink
Termékeink
Fogalomtár
Szavazás
INFO
|
Fenntartás - Fenntartási szerződés
Fenntartási szerződések Cégünk, a studio2001 Üzleti Kommunikációs Rendszerház minden általa is telepített gyengeáramú berendezésre vállal átalánydíjas karbantartást. Az átalánydíjas karbantartáson belül az alábbi három szolgáltatási szintet ajánljuk: 1.,"7*24 órás" karbantartási ajánlat: Ezt a szolgáltatásunkat azon ügyfeleinknek ajánljuk, ahol a legfontosabb feltétel, hogy az év minden napján 24 órás szerviz felügyeleti, illetve helyszíni hibaelhárítási segítséget kapjanak gyengeáramú berendezéseikhez. Amit tartalmaz: - 24 órás szerviz ügyeletet,
- hibabejelentés esetén a korlátlan díjmentes kisszállást,
- korlátlan díjmentes helyszíni munkavégzést normál munkaidőben (munkaidőn kívüli időben történő munkavégzés díja az aktuális díjtáblázatunk szerint számlázásra kerül)
- korlátlan díjmentes távprogramozást,
- évente minimum 4 alkalommal hívás nélküli megelőző karbantartást,
- díjmentes konzultáció lehetőségét, mérnöki szaktanácsadást,
- díjmentes cserealkatrész biztosítását a javítási időszakra,
- évi minimum 15.000,-Ft+áfa anyagfelhasználást,
- partnerkedvezmény igénybevételének lehetőségét új berendezések vásárlásánál (lista ár -5%)
- díjmentes éves nagykarbantartást,
- Vállalkozási Szerződésben vállalt határidők betartását,
A vállalkozó a tudomására jutott hiba elhárítását megkezdi: - 4 órán belüli kiszállással, ha az üzemzavar a karbantartott berendezések teljes leállását idézte elő (beleértve a hétvégi és munkaszüneti napokat is),
- 6 órán belüli kiszállással, minden egyéb hiba esetében.
2.,"Normál" karbantartási ajánlat: Ezt a szolgáltatásunkat azon ügyfeleinknek ajánljuk, ahol nincs igény 24 órás szerviz ügyeletre, de a normál munkanapokon a leggyorsabb hibaelhárítást igénylik gyengeáramú berendezéseikhez. Amit tartalmaz: hibabejelentés esetén a korlátlan díjmentes kiszállást normál munkaidőben, korlátlan díjmentes helyszíni munkavégzést normál munkaidőben, korlátlan díjmentes távprogramozást normál munkaidőben, évente minimum 4 alkalommal hívás nélküli megelőző karbantartást, díjmentes konzultáció lehetőségét, mérnöki szaktanácsadást, díjmentes cserealkatrész biztosítását a javítási időszakra, évi minimum 10.000,-Ft+áfa anyagfelhasználást, partnerkedvezmény igénybevételének lehetőségét új berendezések vásárlásánál (lista ár -5%) díjmentes éves nagykarbantartást, Vállalkozási Szerződésben vállalt határidők betartását,
A vállalkozó a tudomására jutott hiba elhárítását megkezdi: 4 hasznos munkaidő órán belül, ha az üzemzavar a berendezés illetve a díjszámlálás leállását idézi elő, 10 hasznos munkaidő órán belül minden egyéb hiba esetén
és a hiba ismeretében a közösen meghatározott határidőre befejezi. Hasznos munkaidő alap minden munkanap 8.00h–tól 16.30h-ig tart! 3.,"Készenléti" szerződés: Ezt a szolgáltatásunkat azon költségérzékeny ügyfeleinknek ajánljuk, akik számára megterhelő lehet egy „normál” karbantartási szerződést megkötése, viszont egy biztos reagálási határidőt szeretnének gyengeáramú berendezéseik meghibásodása esetén. Amit tartalmaz: A vállalkozó a tudomására jutott hiba elhárítását megkezdi: 4 hasznos munkaidő órán belül, ha az üzemzavar a berendezés illetve a díjszámlálás leállását idézi elő, 10 hasznos munkaidő órán belül minden egyéb hiba esetén
és a hiba ismeretében a közösen meghatározott határidőre befejezi. Hasznos munkaidő alap minden munkanap 8.00h–tól 16.30h-ig tart! A kiszállás- és helyszíni munkavégzés díjai, illetve a távprogramozás és csere alkatrész biztosítása az aktuális díjtáblázatunk szerint számlázásra kerülnek.
Létrehozás dátuma: 2008/03/12 @ 14:02
Utolsó frissítés: 2013/07/11 @ 13:56
Kategória: Fenntartás
Az oldal megtekintve: 3934 alkalommal
Előnézet
Lap nyomtatása
| |