Keresés a webhelyen




Szolgáltatásaink

Bezár Bérlet

Bezár Telepítés

Bezár Értékesítés

Bezár Garancia

Bezár Fenntartás

Bezár Társvállakozásunk

Termékeink

Bezár Panasonic telefonközpont

Bezár Aastra (Ericsson)

Bezár Alcatel-Lucent

Bezár 3CX VOIP telefonközpont

Bezár VoIP telefonközpont

Bezár Alközpont kiegészítők

Bezár Hálózatok

Bezár Használt berendezések

Bezár Biztonság technika

Bezár Videó megoldások

Fogalomtár
arrowright.gif Telefonközpont

arrowright.gif ISDN

arrowright.gif IP, VoIP

arrowright.gif UTP, FTP

Szavazás
Érdekelné-e önt, a video e-mail, video konferencia, video streaming hardveres beruházás nélkül?
 
Igen, használom is
Igen, szándékozom használni
Igen, de egyenlőre nem szeretném használni
Nem, de érdekelne
Nem, nem is érdekel
Eredmények
Hírlevél
Ha híreket kíván kapni erről a webhelyről, fontolja meg a feliratkozást a hírlevélre.
Feliratkozás
Leiratkozás
7 Megrendelő
INFO
studio2001 Üzleti Kommunikációs Rendszerház
right.gif Kapcsolat
right.gif Cégünkről
right.gif Referenciáink
minus.gif ISO minőségbiztosítás
right.gif Minőségpolitika
right.gif Tanusítvány
right.gif ISO 9001:2001

Információ, ajánlatkérés:

right.gif info_kukac_studio2001.hu levél

Tel:+36(1)470-2040

Fax:+36(1)470-2041

!

!
Számláló

 225647 látogató

 1 jelenlegi látogató

Fenntartás - Fenntartási szerződés
 

Fenntartási szerződések

 
 
 
 
Cégünk, a studio2001 Üzleti Kommunikációs Rendszerház minden általa is telepített gyengeáramú berendezésre vállal átalánydíjas karbantartást.
 
Az átalánydíjas karbantartáson belül az alábbi három szolgáltatási szintet ajánljuk:
 
 
 
 
1.,"7*24 órás" karbantartási ajánlat:
 
Ezt a szolgáltatásunkat azon ügyfeleinknek ajánljuk, ahol a legfontosabb feltétel, hogy az év minden napján 24 órás szerviz felügyeleti, illetve helyszíni hibaelhárítási segítséget kapjanak gyengeáramú berendezéseikhez.
 
Amit tartalmaz:
  • 24 órás szerviz ügyeletet,
  • hibabejelentés esetén a korlátlan díjmentes kisszállást,
  • korlátlan díjmentes helyszíni munkavégzést normál munkaidőben (munkaidőn kívüli időben történő munkavégzés díja az aktuális díjtáblázatunk szerint számlázásra kerül)
  • korlátlan díjmentes távprogramozást,
  • évente minimum 4 alkalommal hívás nélküli megelőző karbantartást,
  • díjmentes konzultáció lehetőségét, mérnöki szaktanácsadást,
  • díjmentes cserealkatrész biztosítását a javítási időszakra,
  • évi minimum 15.000,-Ft+áfa anyagfelhasználást,
  • partnerkedvezmény igénybevételének lehetőségét új berendezések vásárlásánál (lista ár -5%)
  • díjmentes éves nagykarbantartást,
  • Vállalkozási Szerződésben vállalt határidők betartását,

A vállalkozó a tudomására jutott hiba elhárítását megkezdi:

  • 4 órán belüli kiszállással, ha az üzemzavar a karbantartott berendezések teljes leállását idézte elő (beleértve a hétvégi és munkaszüneti napokat is),
  • 6 órán belüli kiszállással, minden egyéb hiba esetében.
 
 
2.,"Normál" karbantartási ajánlat:
 
Ezt a szolgáltatásunkat azon ügyfeleinknek ajánljuk, ahol nincs igény 24 órás szerviz ügyeletre, de a normál munkanapokon a leggyorsabb hibaelhárítást igénylik gyengeáramú berendezéseikhez.
 
Amit tartalmaz:
  • hibabejelentés esetén a korlátlan díjmentes kiszállást normál munkaidőben,
  • korlátlan díjmentes helyszíni munkavégzést normál munkaidőben,
  • korlátlan díjmentes távprogramozást normál munkaidőben,
  • évente minimum 4 alkalommal hívás nélküli megelőző karbantartást,
  • díjmentes konzultáció lehetőségét, mérnöki szaktanácsadást,
  • díjmentes cserealkatrész biztosítását a javítási időszakra,
  • évi minimum 10.000,-Ft+áfa anyagfelhasználást,
  • partnerkedvezmény igénybevételének lehetőségét új berendezések vásárlásánál (lista ár -5%)
  • díjmentes éves nagykarbantartást,
  • Vállalkozási Szerződésben vállalt határidők betartását,
 
 A vállalkozó a tudomására jutott hiba elhárítását megkezdi:
  •  4 hasznos munkaidő órán belül, ha az üzemzavar a berendezés illetve a díjszámlálás leállását idézi elő,
  • 10 hasznos munkaidő órán belül minden egyéb hiba esetén

és a hiba ismeretében a közösen meghatározott határidőre befejezi.

 
Hasznos munkaidő alap minden munkanap 8.00h–tól 16.30h-ig tart!
 
 
 
3.,"Készenléti" szerződés:
 
Ezt a szolgáltatásunkat azon költségérzékeny ügyfeleinknek ajánljuk, akik számára megterhelő lehet egy „normál” karbantartási szerződést megkötése, viszont egy biztos reagálási határidőt szeretnének gyengeáramú berendezéseik meghibásodása esetén.
 
Amit tartalmaz:
  • a Vállalkozási Szerződésben vállalt határidők betartását,

A vállalkozó a tudomására jutott hiba elhárítását megkezdi:

  • 4 hasznos munkaidő órán belül, ha az üzemzavar a berendezés illetve a díjszámlálás leállását idézi elő,
  • 10 hasznos munkaidő órán belül minden egyéb hiba esetén

és a hiba ismeretében a közösen meghatározott határidőre befejezi.

Hasznos munkaidő alap minden munkanap 8.00h–tól 16.30h-ig tart!

A kiszállás- és helyszíni munkavégzés díjai, illetve a távprogramozás és csere alkatrész biztosítása az aktuális díjtáblázatunk szerint számlázásra kerülnek.
 
 
 
 
 
 

Létrehozás dátuma: 2008/03/12 @ 14:02
Utolsó frissítés: 2013/07/11 @ 13:56
Kategória: Fenntartás
Az oldal megtekintve: 3421 alkalommal


Előnézet Előnézet     Lap nyomtatása Lap nyomtatása

Partnereink

Panasonicaastra-logo.jpgAlcatel-Lucent3CX IP PBX avaya-logo.jpg

lábléc info

st2001_5.gif

H 1161 Budapest, Rigó u. 40

Telefon: +36 (1) 470-2040

Fax: +36 (1) 470-2041

E-mail: info@studio2001.hu

 

 

Fórum

^ Lap tetejére ^