http://www.studio2001.hu/telecom/

Fenntartási szerződés (Fenntartás)

 

Fenntartási szerződések

 
 
right.gif Információkérés
 
 
Cégünk, a studio2001 Üzleti Kommunikációs Rendszerház minden általa is telepített gyengeáramú berendezésre vállal átalánydíjas karbantartást.
 
Az átalánydíjas karbantartáson belül az alábbi három szolgáltatási szintet ajánljuk:
 
right.gif 7*24
right.gif Normál
right.gif Készenléti
 
 
 
1.,"7*24 órás" karbantartási ajánlat:
 
Ezt a szolgáltatásunkat azon ügyfeleinknek ajánljuk, ahol a legfontosabb feltétel, hogy az év minden napján 24 órás szerviz felügyeleti, illetve helyszíni hibaelhárítási segítséget kapjanak gyengeáramú berendezéseikhez.
 
Amit tartalmaz:

A vállalkozó a tudomására jutott hiba elhárítását megkezdi:

 
 
2.,"Normál" karbantartási ajánlat:
 
Ezt a szolgáltatásunkat azon ügyfeleinknek ajánljuk, ahol nincs igény 24 órás szerviz ügyeletre, de a normál munkanapokon a leggyorsabb hibaelhárítást igénylik gyengeáramú berendezéseikhez.
 
Amit tartalmaz:
 
 A vállalkozó a tudomására jutott hiba elhárítását megkezdi:

és a hiba ismeretében a közösen meghatározott határidőre befejezi.

 
Hasznos munkaidő alap minden munkanap 8.00h–tól 16.30h-ig tart!
 
 
 
3.,"Készenléti" szerződés:
 
Ezt a szolgáltatásunkat azon költségérzékeny ügyfeleinknek ajánljuk, akik számára megterhelő lehet egy „normál” karbantartási szerződést megkötése, viszont egy biztos reagálási határidőt szeretnének gyengeáramú berendezéseik meghibásodása esetén.
 
Amit tartalmaz:

A vállalkozó a tudomására jutott hiba elhárítását megkezdi:

és a hiba ismeretében a közösen meghatározott határidőre befejezi.

Hasznos munkaidő alap minden munkanap 8.00h–tól 16.30h-ig tart!

A kiszállás- és helyszíni munkavégzés díjai, illetve a távprogramozás és csere alkatrész biztosítása az aktuális díjtáblázatunk szerint számlázásra kerülnek.