Keresés a webhelyen




Szolgáltatásaink

Bezár Bérlet

Bezár Telepítés

Bezár Értékesítés

Bezár Garancia

Bezár Fenntartás

Bezár Társvállakozásunk

Termékeink

Bezár Panasonic telefonközpont

Bezár Aastra (Ericsson)

Bezár Alcatel-Lucent

Bezár 3CX VOIP telefonközpont

Bezár VoIP telefonközpont

Bezár Alközpont kiegészítők

Bezár Hálózatok

Bezár Használt berendezések

Bezár Biztonság technika

Bezár Videó megoldások

Fogalomtár
arrowright.gif Telefonközpont

arrowright.gif ISDN

arrowright.gif IP, VoIP

arrowright.gif UTP, FTP

Szavazás
Érdekelné-e önt, a video e-mail, video konferencia, video streaming hardveres beruházás nélkül?
 
Igen, használom is
Igen, szándékozom használni
Igen, de egyenlőre nem szeretném használni
Nem, de érdekelne
Nem, nem is érdekel
Eredmények
Hírlevél
Ha híreket kíván kapni erről a webhelyről, fontolja meg a feliratkozást a hírlevélre.
Feliratkozás
Leiratkozás
7 Megrendelő
INFO
studio2001 Üzleti Kommunikációs Rendszerház
right.gif Kapcsolat
right.gif Cégünkről
right.gif Referenciáink
minus.gif ISO minőségbiztosítás
right.gif Minőségpolitika
right.gif Tanusítvány
right.gif ISO 9001:2001

Információ, ajánlatkérés:

right.gif info_kukac_studio2001.hu levél

Tel:+36(1)470-2040

Fax:+36(1)470-2041

!

!
Számláló

 214395 látogató

 1 jelenlegi látogató

Fenntartás - Eseti megbízás
  

Eseti megbízásra vonatkozó óradíj táblázatunk

 
 
 
 
 
Cégünk a studio2001Üzleti Kommunikációs Rendszerház eseti megbízással is vállja az általunk forgalmazott gyengeáramú berendezések, illetve hálózatok eseti javítását, programozását, bővítését, úgy mint például:
 
- a Panasonic típusú telefon-alközpontok és telefon készülékeinek teljes termékskáláját,
- az Ericsson businessPhone típusútelefon-alközpontok és telefon készülékeinek teljes termékskáláját,
- az Alcatel-Lucent OmniPCX Office tip.telefon-alközpontok és telefon készülékeit,
- KIRK típusú DECT rendszereket,
- Nokia típusú, ITS típusú és a 2N típusú analóg és ISDN felületű GSM csatolókat,
- DSR típusú digitális hangrögzítő rendszereket,
- a TaxaMeter típusú és a TaxaWin típusú díjszámláló és feldolgozó szoftvereket,
- Soyal típusú beléptető és kártyaolvasó rendszereket,
- AV TECH típusú, Chiper típusú, Panasonic típusú zártláncú TV (CCTV) rendszereket,
- hagyományos telefon-alközponti hálózatokat,
- Strukturált UTP, FTP, F2TP, Cat5e, Cat6, Cat7 csavart érpáras hálózatokat.
 
 
A studio2001Üzleti Kommunikációs Rendszerház 2009. január 5-től érvényes netto egység árai:
 
 

 Tevékenység

Ft+áfa/óra munkaidőben
Ft+áfa/óra munkaidőn kívül
sürgősségi felár 4 órán belüli helyszíni beavatkozás vagy
1 óra távprogramozás esetén

Budapest közigazgatási határán belüli kiszállási díj

5.900,-
9.440,-
egyszeri 15.000,-
Budapest közigazgatási határán kívüli kiszállási díj
185,-/km
185,-/km
egyszeri 15.000,-
Szerelői óradíj (minden megkezdett óra)
6.500,-10.400,--
Mérnöki óradíj (minden megkezdett óra)
13.800,-22.100,--
Várakozási óradíj (minden megkezdett óra, kiszámlázásra kerül)
4.100,-6.600,--
Panasonic TEA/TES/TEM programozási óradíj
(minden megkezdett óra)
7.000,-11.200,--
Panasonic TD 1232, 816, 612, TDA 15, 30, TaxaMeter, TaxaWin programozási óradíj (minden megkezdett óra)
8.100,-
13.000,-
-
Panasonic NCP-500, NCP-1000, TD500, TDA100, 200, 600, TDE, Ericsson BP., Alcatel-Lucent, CCTV, Soyal, DSR programozási óradíj (minden megkezdett óra)
10.500,-
16.800,-
-
Távprogramozási díj programozásba történő belépés + az első 5 tétel
7.500,-12.000,-egyszeri 5.000,-
Távprogramozási díj minden további 20 tételenként
7.500,-12.000,--
    
Hasznos munkaidő alap minden munkanap 8.00h–tól 16.30h-ig tart! 
 
Áraink visszavonásig érvényesek. Fenntartjuk a jogot áraink előzetes értesítés nélküli változtatására.
 
Ami az eseti megbízási szerződés esetében térítéses:
 
- az aktuális óradíj táblázat szerinti kiszállási díj,
az aktuális óradíj táblázat szerinti helyszíni munkadíj,
az aktuális óradíj táblázat szerinti távprogramozási díj,
cserealkatrész bérleti díja a javítási időszakra,
az eseti megbízásnál vállalható reagálási idők,
 
A vállalkozó a tudomására jutott hiba elhárítását megkezdi:
- 8-10 hasznos munkaidő órán belül, ha az üzemzavar a berendezés illetve a díjszámlálás leállását idézi elő,
- 10-14 hasznos munkaidő órán belül minden egyéb hiba esetén és a hiba ismeretében a közösen meghatározott határidőre befejezi.
 
 
 
 
 

Létrehozás dátuma: 2008/03/12 @ 14:03
Utolsó frissítés: 2009/01/30 @ 10:51
Kategória: Fenntartás
Az oldal megtekintve: 9268 alkalommal


Előnézet Előnézet     Lap nyomtatása Lap nyomtatása

Partnereink

Panasonicaastra-logo.jpgAlcatel-Lucent3CX IP PBX avaya-logo.jpg

lábléc info

st2001_5.gif

H 1161 Budapest, Rigó u. 40

Telefon: +36 (1) 470-2040

Fax: +36 (1) 470-2041

E-mail: info@studio2001.hu

 

 

Fórum

^ Lap tetejére ^